فاطمه شهیده س
مظلومیت حضرت فاطمه زهرا س

 

 اجرايي شدن آخرين فتواي بي شرمانه مفتي وهابي توسط جبهه النصره

به گزارش «شيعه نيوز»، پس از صدور آخرين فتواي بي شرمانه مفتي تکفيري سعودي "ناصر العمر"، اين فتوا به شکل وسيع از سوي جبهه النصره در حال اجراست.اين مفتي وهابي سعودي مجوز "جهاد المحارم" را صادر کرد بر اساس اين فتوا، تروريست ها در سوريه مي توانند با محارم خود از جمله خواهرانشان در نبود زنان نامحرم رابطه داشته باشند.
 
سايت خبر پرس از عملي شدن اين فتوا از سوي تروريست هاي سوري خبر داد و افزود: از گفتن اين اخبار متاسفيم، خبرهايي که هر انسان شريفي و حتي کفاري که دين ندارند را آزار مي دهد ، اما متاسفانه امروز کسي که ادعاي مسلماني مي کند به انجام اعمالي مي پردازد که چهره اسلام را زشت جلوه مي دهد و کرامت دين ما را از بين مي برد، عاقبت همه اينها جهنم است.
 
اين فتوا بسيار خطر ناک است و بايد هر چه زودتر جلوي آن را گرفت زيرا در آينده زنان بسياري را مي بينيم که محرمان خود باردار هستند، اين نيز يک جنايت در حق ملت سوريه است، جنايت فقط قتل و کشتار نيست، همگان بايد بيدار شوند.
 
بر اساس گزارش منابع موثق، در تعدادي از مناطق تحت تسلط تروريست ها، اين افراد مرتکب جنايات و رسوايي هايي بسياري با خواهران و مادران خود شده اند به نحوي که هيچ کس آن را باور نمي کند؛ دليل آنها اين است که بيشتر زنان جهاد النکاح از اين مناطق فرار کرده اند و با شدت گرفتن جنگ و افزايش قتل و کشتار ديگر زني به اين مناطق نمي آيد.
 
اين تکفيري هاي پيرو فتواهاي امراي خود در سعودي هستند و ادعا مي کنند در اين حالت مي توانند حتي با خواهر و مادر خود رابطه داشته باشند و فتوايي وجود دارد که اين امر را حلال شمرده است، اينها مي گويند: ما به مفتي هاي خود اعتماد داريم، نمي توان در دين امري که خدا ان را حلال شمرده رد کرد و اين مفتي ها را خدا فرستاده تا به پيروزي ما بر حکومت بشار اسد کمک کند!



تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1515
بازدید کل : 40579
تعداد مطالب : 326
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دعای عظم البلا
دعای فرج  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
ذکر کاشف الکرب  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
روزشمار فاطمیه سوره قرآن ذکر روزهای هفته پخش زنده حرم انقلاب اسلامی
.  .

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




ابزار های عاشقانه برای وبلاگ

کد زیبا سازی لینک ها



کد کج شدن تصاوير